LINUXSOFT.cz Přeskoč levou lištu
Uživatel: Heslo:  
   CZUKPL

> Diskuze: Poradna reklama na Microsoft na Linuxovém webu?

reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 13:18
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~45 let)

Před několika dny jsme byli osloveni jistou reklamní agenturou s dotazem, jestli by jsme měli zájem o reklamu na produkty společnosti Microsoft na našem webu linuxsoft.cz.

Jaký je Váš názor? Má reklama na Microsoft na linuxovém webu, i když by mohla pomoci v jeho financování, co dělat?

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 13:57
j.j.

no je to samozrejme vase rozhodnuti.

ja byl drive nadsenym castym navstevnikem roota, kdyz tam pak dali tu reklamu tak me to dost stvalo.. nastesti byla ve flashi nebo podobnym nesmyslu a to ja neprovozuju, tak jsem ju vetsinou nevidel. No a pak jeste k vam presla Anicka, tak uz me tam nic nedrzelo a tak byvam tu :o)

reklamu bych tedy nesl nelibe .. ale pokud tu ju zase neuvidim tak to snad nejak zvladnu... co taky nadelam, ze ?

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 14:10
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~45 let)

Netvrdim, ze u nas bude, zajimaji mne nazory lidi, co k nam na web chodi, co pro nas pisou atd. proste nazory lidi, o kterych a pro ktere tento web je..

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 18:14
j.j.

To je fajn ze se zajimate o nazori mistni "komunity". Tak se mi to libi :o)

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 14:09
o.k.
Věk: ( ~40 let) , Pracovní pozice: Analytik ICT , Praxe v IT let: ( ~8 let)

Seriozni reklame bych se nebranil, ale ten lzivy banner, ktery by se tocil na webu bych asi moc dlouho sledovat nemohl a pritel Adblock by musel zakrocit :-)

Ja vim, ze je to blbost - ale nebylo by spatny takovouto pripadnou reklamu zobrazovat pouze v prohlizecich, ktere se identifikuji jako MSIE.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 14:28
Ivan Majer
Věk: ( ~57 let)

Tak pro ty, které to zajímá jsem uploadnul na web bannery, které by tam chtěli mít. Myslím že víc k tomu dodávat nemusím :-)
http://www.linuxsoft.cz/img/YG_750-100.swf a komu to nestačí tak ještě tenhle: http://www.linuxsoft.cz/img/YG_750x100_cz.gif

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 14:34
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~45 let)

Hmm, tak zrovna tato reklama by asi neprosla, nebot dle mych povrchnich znalosti prava by dokonce mohla byt v rozporu se zakonem, a to konkretne:

Obchodní zákoník
- § 50 Zlehčování
- § 50a Srovnávací reklama
http://www.ley.cz/?s1&q1=50

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 14:50
Ivan Majer
Věk: ( ~57 let)

Jojo jenže v tomhle státě jaksi platí, že kde není žalobce není ani soudce. Mimoto instituce, které by na dodržování prava měly dohlížet se iniciativou nepřetrhnou :-)

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 14:54
MaReK Olšavský
Věk: ( ~43 let) , Pracovní pozice: ?? Asi "holka pro vše" , Praxe v IT let: ( ~ let) , Bydliště: Duchcov

Zazalujeme MS a vysouzene penize investujeme do nejakeho OSS projektu :-)

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 15:02
o.k.
Věk: ( ~40 let) , Pracovní pozice: Analytik ICT , Praxe v IT let: ( ~8 let)

Mas dobre pravniky? :-)

Mam pocit, ze do soudniho sporu s Microsoftem by jen tak nesla ani hodne bohata firma s dobryma pravnikama.

Microsoft ma hacky vsude...

...a kde na to vzali?

To diky tomu, ze jejich reseni je o tolik levnejsi nez Linuxove :-) a prodava se samo.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 15:08
Ivan Majer
Věk: ( ~57 let)

Dobrý právníky? To určitě, ale hlavně v první řadě dlouhý peníze protože dokud soud nevyřkne ortel tak se platí a platí a platí, takže hodně dloooouhý peníze. No a těch má MS jaksi více.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 18:36
Jan Vrana

Krasny den,

Bohuzel o srovnavaci reklamu se nejedna, nic se neporovnava, Microsoft "pouze" spekuluje/domniva se ze prechod na Linux muze byt drahy. A to mu zakazat nemuzete.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 10:17
o.k.
Věk: ( ~40 let) , Pracovní pozice: Analytik ICT , Praxe v IT let: ( ~8 let)

Nejsem pravnik, ale stejne se mne to nezda. Spis bych rekl, ze Microsoft vyuziva toho, ze GNU/Linux neni firma - jinak by to na zalobu bylo.

Taky nemuzu rict, ze muj praci prasek je 2x levnejsi nez "Ariel", protoze to je protizakonne (a i v pripade, ze to je pravda).

Musim uvest, ze muj praci prasek je levnejsi nez ostatni praci prasky.

Stejne tak Microsoft by mel uvest, ze jeho operacni system je levnejsi nez jine operacni systemy a ne konkretne jmenovat - to se podle me NESMI.

Vedme to do extremu, co kdyz udelam banner:
---
Microsoft jsou ...pip
---
Je to pouze moje spekulace, ale mam pocit, ze bych na krku mel zalobu behem chvilky.

Nebo min drastickou:
---
OS od Microsoftu lze zavirovat behem par vterin pobytu na Internetu. Linux nikoliv.
---
Je to obecne znama pravda, ale uvest ji nikde v reklame nesmim.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 10:48
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~45 let)

Souhlasim s Ondrou viz:

http://www.ley.cz/?s1&q1=50

(1) Zlehčováním je jednání, jímž soutěžitel uvede nebo rozšiřuje o poměrech, výrobcích nebo výkonech jiného soutěžitele nepravdivé údaje způsobilé tomuto soutěžiteli přivodit újmu.

Tj. je to velmi vseobecne, konkretne to znamena ze vlastne o vsem, a do toho zapada i Linux, i kdyz neni uvedena konkretni distribuce, tj. dle mne se opravdu jedna o porusovani zakona.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 12:32
bibri

Nemyslim si, urcito te maji pojistene. Navic zkusme se na to podivat nezaujate.

Kdyz se podivam na bezne "praci prasky", tak odpovidajici vyraz je prave "Linux" - bez rozliseni. Kdybyste napadli SUSE nebo Mandrake, bylo by to srovnavaci jako Ariel, takto to IMHO srovnavaci neni.

To same formulace "... muze byt az 3x drazsi". Muze - nepisou, ze musi. Maji na to "studii", at je jakakoliv, nekdo ji delal. Ja par pripadu znam, kde se Linux nepovedl nebo byl prilis drahy - vy ne?

Ja to nechapu jako reklamu "jsme lepsi nez vy, pojdte k nam, Linux je na prd".
To podle mne ani neni takove jednoznacne vyjadreni, protoze to neni urceno nam. My MS nezajimame...

Spis to chapu jako vyjadreni "POZOR - Linux nemusi byt tak levny, jak se rika, podivejte se..". Reklama neni urcena nam ani zarytym Windowsakum (cili tem, kteri maji jasno) - je urcena tem, kteri vahaji nebo chteji zkusit, protoze o Linuxu slyseli (tech je ted vetsina). Ovsem v kombinaci s tim, ze MS zna a jiz pouziva prave tato vetsina a ze to uverejnite treba na linuxovem webu, je to smrtici kombinace... Zustanou zkratka u MS, aby neriskovali prusvih, zvlaste to plati v byznysu.

Root - jakozto (zatim stale) nejvyraznejsi server linuxove sceny - podle mne timto zpomaluje nastup Linuxu a jednoznacne mu skodi.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 16:43
Michal Čihař
Věk: ( ~37 let) , Bydliště: Praha

Srovnávací reklama je u nás už nějaký ten pátek povolená, ale pouze za přesně definovaných podmínek (nechce se mi to hledat, ale není snadné je dodržet). Třeba srovnání ceny nebo otevírací doby je v pohodě a různé obchodní řetězce toho využívají.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 14:38
Anička Bernáthová
Věk: ( ~33 let)

Ta reklama už dneska ani není pravdivá, Yankee Group má nové výsledky: http://www.eweek.com/article2/0,1759,1782587,00.asp?kc=EWRSS03129TX1K0000616

Reklama je dobrá věc, ale myslím, že nechceme čtenářům lhát. Kromě toho, oni nejsou tak chytří, jak si myslíte.

Od té doby, co mi jeden IT manažer napsal "Když ho už propaguje největší linuxový portál http://www.root.cz/ Windows a jejich řešení, tak potom windows budou určitě lepší a kvalitnější než linux." jsem přesvědčená o tom, že reklama na MS je hodně krajní řešení, jak zachovat existenci linuxového webu.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 10:52
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~45 let)

Te reakci IT managera se ani nedivim, ted jde akorat o to, jak to udelat, aby nas portal, na kterem reklamu na MS neplanujeme byl v budoucnu tim nejvetsim linuxovym portalem v domene .cz :)
Mame to v ukolnicku viz:
http://www.linuxsoft.cz/todo/

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 14:47
MaReK Olšavský
Věk: ( ~43 let) , Pracovní pozice: ?? Asi "holka pro vše" , Praxe v IT let: ( ~ let) , Bydliště: Duchcov

Tak tohle ne. Nesrovnavaci bych jeste snad skousnul, ale toto, jednako je tento "vyzkum" delany za nestejnych podminek, druhako, 6.4. v 11:28 pridala Anicka zpravicku s odkazem, ze ten, kdo ji delal prisel na to, ze Linux je levnejsi (http://www.eweek.com/article2/0,1759,1782587,00.asp?kc=EWRSS03129TX1K0000616) a treti duvod je u Anicky v deniku: http://weblog.anicka.net/?act=read&id=110 . Mno a ctvrty duvod napsal Franta - srovnavaci reklama je nezakonna.

Sorry, nekteri ctenari maji dostatecny smysl pro realitu, aby poznali, co jim vyhovuje (a nechci rici, ze Linux je nej, proste kazdemu, co jeho jest), ale ne kazdy a neznaly ctenar je spise ovlivnitelny reklamou, nez pravidelni navstevnici a autori, kteri pronikli trochu hloubeji...

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 23:45
Bubák
Věk: ( ~33 let)

Hmm, obecně bych neměl proti reklamě na produkty Microsoftu nic, ale tohle je přeci jen IMHO nesmysl. Přece nebudete dávat na server o Linuxu, aby ho lidi nepoužívali...
Akorát by mě zajímalo, jakou obskurní množinu kritérií vybrali, aby jim to takhle dopadlo :-)

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 15:58
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~31 let)

Neni moc co dodat, krom toho, ze jsem proti :).

Na linuxovem portalu dle meho nazoru nema lziva reklama na produkty konkurence vubec co delat.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 18:44
Jan Vrana

Je GNU o boji s Microsoftem nebo o tvorbe kvalitniho otevreneho software ?

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
6.4.2005 20:09
Dalibor Smolík
Věk: ( ~62 let)

Dnešní svět se bez reklam neobejde - jsou všude. Obecně proti reklamám nic nemám, přinášejí tolik potřebné peníze. Jsou však mantinely, které by se při získávání prostředků z reklam neměly překračovat. Například tam, kde je ve hře dobré jméno firmy nebo se reklamou popírá činnost, která je pro subjekt nosná.
V případě reklamy, kde se propaguje firma Microsoft, nepovažoval bych to za šťastné řešení pro linuxovou firmu, to je v podstatě konkurence. A to dle mého názoru ani v případě
finančního příjmu nestojí za to.

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
4.5.2005 19:18
Tomáš Crhonek
Věk: ( ~25 let)

Windows a Linux nejde dohromady... nesouhlasim s reklamou na microsoft!!

berte ci ne
(link)
6.4.2005 14:40
Pavel `Goldenfish' Kysilka (TEAM)
Věk: ( ~41 let) , Pracovní pozice: programator, analytik , Praxe v IT let: ( ~14 let) , Bydliště: Praha-3-Žižkov

zdravim,

musite se rozhodnout, jak chcete budovat firmu.

pokud na jmene a znacce, tak potom u vas microsoft nema, co delat. jsou to ne rychle vydelane penize, ale je to stabilnejsi prijem.

pokud je to jinak, tak potom je to jedno. vydelate, ale kratce.

nemuzu rici, zda ano ci ne. pokud bych ale byl zamestnancem linuxsoftu a prijala by se dana reklama, tak bych podal vypoved do mesice.

urceni typu reklamy je vec, co by mel clovek vedet, jiz pri tom, kdy planuje firmu.

jedna vec je to, ze cena reklamy potom vzroste a u vas se neproda. a ani bych se nedivil, ze zblogovani navstevnici by ji prijali v pohode.

je linuxexpo, takze se da dohodnout hodne. treba i s vetsimi firmami nejaka reklama. i kdyby byla zpocatku zdarma, tak casem to jiz tak byt nemusi.

bye gf

a kolik za to chteji zaplatit?
(link)
7.4.2005 08:05
Ondrej Holecek

myslim ze by se to chtelo zamyslet nad tim, kolik by za takovou reklamu zaplatili. Kdyby se ty penize potom venovali na dalsi zvelebovani linuxsoftu, nebo napriklad na vyvoj nejakeho GPL softwaru, tak proc ne. Kazdopadne, reklama je to posledni co by mi vadilo. Mam adblock a jsem naprosto spokojen. Takze, i kdybyste sem dali baner pres celou stranku, tak by mi to nevadilo a jeste by to treba prospelo dobre veci.

Re: a kolik za to chteji zaplatit?
(link)
7.4.2005 08:13
Ondrej Holecek

uf, videl sem ten baner, beru zpet. Kdyby tam byla reklama na W98, tak prosim, ale tohle fakt neee.

reklama a blokování
(link)
7.4.2005 09:36
Petr F
Věk: ( ~37 let)

no asi takhle - doteď na linuxsoftu reklamu neblokuju, myslím, že vydělané peníze přispějí na dobrou věc. Ale na reklamy M$ se fakt asi nebudu moct dívat... a to pak asi neuvidím žádné reklamy.

Re: reklama a blokování
(link)
7.4.2005 10:57
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~45 let)

Reklama co ted bezi na linuxsoftu jsou vetsinou bartery, ci reklama proti soucasne politicke situaci.. a to je zajmove, take nam za to nikdo neplati.. takze adblock muzete s klidnym svedomim pouzit.. Vyjimkou jsou ceske a polske stranky, kde pouzivame AdWords..

reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 11:20
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~45 let)

Reklama na MS nasem webu nebude. Dekuji vsem za nazory.

Kdyz jsem zadaval tento prispevek do diskuze, priznam se, ze jsem mel pokuseni za slusny balik hotovosti premyslet o reklame na MS na nasem webu.. Chapu vsechny nazory proti reklame na MS na linuxovem webu a stotoznuji se s nimi, na druhou stranu provoz portalu neco stoji, vyvoj aplikace, sprava webu, clanky, SW soutez, serverhausing, pronajem kancelare atd., atd.. Chapu vsechnu opravnenou kritiku, ale toto druhou stranu malokdo vidi.. Chapu root.cz ktery zije z prodeje reklamy, ze prodava reklamu na MS, i kdyz s tim samozrejme jako linuxak nesouhlasim. Verim tomu, ze kdyby firmy, ktere se chlubi miliardovymi investicemi do Linuxu (IBM, Novell aj.) koupili reklamni prostor na rootu, ze by reklamu na MS s radosti vymenili. Kde jsou ty firmy, ktere o sobe tak hlasite vytrubuji, jak ve velkem podporuji Linux ???
My se snazime jit jinou cestou, snazime se zit z prodeje sluzeb, tj. instalace Linuxu, sprava siti a serveru, linuxova skoleni. Takze jestli nas chcete podporit piste pro nas clanky, zadavejte SW zaznamy, piste zpravicky, a kdyby jste vedeli o nekom at jiz osobe ci firme, ktera potrebuje nainstalovat ci spravovat stroje s linuxem, nebo vyskolit sve adminy ci zamestnance, doporucte nas..

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 12:16
bibri

"Verim tomu, ze kdyby firmy, ktere se chlubi miliardovymi investicemi do Linuxu (IBM, Novell aj.) koupili reklamni prostor na rootu, ze by reklamu na MS s radosti vymenili. Kde jsou ty firmy, ktere o sobe tak hlasite vytrubuji, jak ve velkem podporuji Linux ???"

Mas pravdu Franto, kaslou na to. Zrejme proto, ze si sve zakazniky (prijmy) ziskavaji jinak nez z linuxovych webu. Bohuzel si myslim, ze to od ni neni prilis dobre a navic Microsoft toho, jak se zda, umi velmi dobre vyuzit a vi zatracene dobre, co ma delat.

Nejste jedini, komu reklamu na MS nabizeli. Drzim vam palce a stujte si za svym - nejste sami. Pak se vam mozna podari splnit ten cil o nejnavstevovanejsim webu :) IInfo na roota kasle a ten jde pomalu, ale jiste ke dnu. Zacalo to spatnymi clanky, reklama MS je tresnicka na dortu (kdyby z ni platili alespon kvalitni obsah, ach jo). ABC si kvalitu drzi ale marketing prebral Sticfish a podle nekterych naznaku kdovi, kam to cele pujde...

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
8.4.2005 20:35
Tomáš Krmela netmole

Gratuluji k výběru.Dovoluji si říci, že i tímto krokem se blížíte k vytyčenému cíli.

netmole

Firma jako firma...
(link)
9.4.2005 13:32
Jaroslav Kucera
Věk: ( ~36 let)

Panove, klidne ji sem dejte. Microsoft je firma jako kazda jina a kdyz chce 'sponzorovat' linuxovy web, proc ne.

Aspon se pobavime ;-)

Re: Firma jako firma...
(link)
9.4.2005 14:38
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~31 let)

Prave ze Microsoft neni firma jako kazda jina. Viz zbytek diskuze.

Re: Firma jako firma...
(link)
9.4.2005 23:28
Ivan Majer
Věk: ( ~57 let)

Jsem dalek tomu věřit tomu, že firma jako MS bude zadávat reklamu na linuxový web aniž by věděla proč. Těch důvodů je samozřejmě více, ale naivní představa jak je dobře přijmout peníze z MS, protože nám pomůžou mně fakt baví......

Re: Firma jako firma...
(link)
10.4.2005 20:23
Dalibor Smolík
Věk: ( ~62 let)

Přesně tak. Microsoft vytáhl do boje proti Linuxu všemi prostředky, stačí si přečíst jejich stránky. Vedle ekonomických ukazatelů, které firma prezentuje při srovnávání efektivity obou systémů jde i o psychologický boj a je vidět, že ho Microsoft rozhodně nepodceňuje. Reklama na linuxovém webu je něco jako trojský kůň použitý starými Řeky ..

Re: Firma jako firma...
(link)
14.4.2005 13:47
Pmx
Věk: ( ~31 let)

Dovolil bych si to trochu přirovnat - viděl snad někdo na ČT 1 reklamu na Novu, nebo obráceně? Myslím, že dávat si reklamu (a poměrně agresivní) ke "konkurenci" je docela drzost a vypadá divně, když na to dotyčný přistoupí. I reklama je součástí image.

reklama na MS produkty
(link)
19.4.2005 15:01
Jindrich Smitka
Věk: ( ~37 let)

Klidne sem reklamu dejte, ale jen pod jednou podminku, MS musi uvolnit zdrojaky (napr. WinNT) pod licenci GPL, pak at tady ma reklamu. :-)

DISKUZE

reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 13:18 František Hucek
|- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 13:57 j.j.
| L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 14:10 František Hucek
|   L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 18:14 j.j.
|- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 14:09 o.k.
| L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 14:28 Ivan Majer
|   |- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 14:34 František Hucek
|   | |- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 14:50 Ivan Majer
|   | | L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 14:54 MaReK Olšavský
|   | |   L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 15:02 o.k.
|   | |     L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 15:08 Ivan Majer
|   | L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 18:36 Jan Vrana
|   |   L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 10:17 o.k.
|   |     |- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 10:48 František Hucek
|   |     | L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 12:32 bibri
|   |     L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 16:43 Michal Čihař
|   |- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 14:38 Anička Bernáthová
|   | L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 10:52 František Hucek
|   |- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 14:47 MaReK Olšavský
|   L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 23:45 Bubák
|- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 15:58 Ondřej Čečák
|- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 18:44 Jan Vrana
|- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 6.4.2005 20:09 Dalibor Smolík
L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 4.5.2005 19:18 Tomáš Crhonek
berte ci ne 6.4.2005 14:40 Pavel `Goldenfish' Kysilka
a kolik za to chteji zaplatit? 7.4.2005 08:05 Ondrej Holecek
L Re: a kolik za to chteji zaplatit? 7.4.2005 08:13 Ondrej Holecek
reklama a blokování 7.4.2005 09:36 Petr F
L Re: reklama a blokování 7.4.2005 10:57 František Hucek
reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 11:20 František Hucek
|- Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 12:16 bibri
L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 8.4.2005 20:35 Tomáš Krmela netmole
Firma jako firma... 9.4.2005 13:32 Jaroslav Kucera
|- Re: Firma jako firma... 9.4.2005 14:38 Ondřej Čečák
| L Re: Firma jako firma... 9.4.2005 23:28 Ivan Majer
|   L Re: Firma jako firma... 10.4.2005 20:23 Dalibor Smolík
L Re: Firma jako firma... 14.4.2005 13:47 Pmx
reklama na MS produkty 19.4.2005 15:01 Jindrich Smitka




Příspívat do diskuze mohou pouze registrovaní uživatelé.
> Vyhledávání software
> Vyhledávání článků

14.11.2017 16:56 /František Kučera

Máš rád svobodný software a hardware nebo se o nich chceš něco dozvědět? Zajímá tě DIY, CNC, SDR nebo morseovka? Přijď na sraz spolku OpenAlt – tradičně první čtvrtek před třetím pátkem v měsíci: 16. listopadu od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5).


Přidat komentář

12.11.2017 11:06 /Redakce Linuxsoft.cz
PR: 4. ročník odborné IT konference na téma Datová centra pro business proběhne již ve čtvrtek 23. listopadu 2017 v konferenčním centru Vavruška, v paláci Charitas, Karlovo náměstí 5, Praha 2 (u metra Karlovo náměstí) od 9:00. Konference o návrhu, budování, správě a efektivním využívání datových center nabídne odpovědi na aktuální a často řešené otázky, např Jaké jsou aktuální trendy v oblasti datových center a jak je využít pro vlastní prospěch? Jak zajistit pro firmu či jinou organizaci odpovídající služby datových center? Podle jakých kritérií vybrat dodavatele služeb? Jak volit součásti infrastruktury při budování či rozšiřování vlastního datového centra? Jak efektivně spravovat datové centrum? Jak eliminovat možná rizika? apod.
Přidat komentář

13.9.2017 8:00 /František Kučera
Máš rád svobodný software a hardware nebo se o nich chceš něco dozvědět? Zajímá tě DIY, CNC, SDR nebo morseovka? Přijď na sraz spolku OpenAlt – tentokrát netradičně v pondělí: 18. září od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5).
Přidat komentář

3.9.2017 20:45 /Redakce Linuxsoft.cz
PR: Dne 21. září 2017 proběhne v Praze konference "Mobilní řešení pro business". Hlavní tématy konference budou: nejnovější trendy v oblasti mobilních řešení pro firmy, efektivní využití mobilních zařízení, bezpečnostní rizika a řešení pro jejich omezení, správa mobilních zařízení ve firmách a další.
Přidat komentář

15.5.2017 23:50 /František Kučera
Máš rád svobodný software a hardware nebo se o nich chceš něco dozvědět? Zajímá tě DIY, CNC, SDR nebo morseovka? Přijď na sraz spolku OpenAlt, který se bude konat ve čtvrtek 18. května od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5).
Přidat komentář

12.5.2017 16:42 /Honza Javorek
PyCon CZ, česká konference o programovacím jazyce Python, se po dvou úspěšných ročnících v Brně bude letos konat v Praze, a to 8. až 10. června. Na konferenci letos zavítá např. i Armin Ronacher, známý především jako autor frameworku Flask, šablon Jinja2/Twig, a dalších projektů. Těšit se můžete na přednášky o datové analytice, tvorbě webu, testování, tvorbě API, učení a mentorování programování, přednášky o rozvoji komunity, o použití Pythonu ve vědě nebo k ovládání nejrůznějších zařízení (MicroPython). Na vlastní prsty si můžete na workshopech vyzkoušet postavit Pythonem ovládaného robota, naučit se učit šestileté děti programovat, efektivně testovat nebo si v Pythonu pohrát s kartografickým materiálem. Kupujte lístky, dokud jsou.
Přidat komentář

2.5.2017 9:20 /Eva Rázgová
Putovní konference československé Drupal komunity "DrupalCamp Československo" se tentokrát koná 27. 5.2017 na VUT FIT v Brně. Můžete načerpat a vyměnit si zkušenosti z oblasti Drupalu 7 a 8, UX, SEO, managementu týmového vývoje, využití Dockeru pro Drupal a dalších. Vítáni jsou nováčci i experti. Akci pořádají Slovenská Drupal Asociácia a česká Asociace pro Drupal. Registrace na webu .
Přidat komentář

1.5.2017 20:31 /Pavel `Goldenfish' Kysilka
PR: 25.5.2017 proběhne v Praze konference na téma Firemní informační systémy. Hlavními tématy jsou: Informační systémy s vlastní inteligencí, efektivní práce s dokumenty, mobilní přístup k datům nebo využívání cloudu.
Přidat komentář

   Více ...   Přidat zprávičku

> Poslední diskuze

18.9.2017 14:37 / Rojas
high security vault

15.9.2017 7:33 / Wilson
new zealand childcare jobs

31.8.2017 12:11 / Jaromir Obr
Re: ukůládání dat ze souboru

30.7.2017 11:12 / Jaromir Obr
Národní znaky

27.7.2017 12:24 / Jaromir Obr
Cteni/zapis

Více ...

ISSN 1801-3805 | Provozovatel: Pavel Kysilka, IČ: 72868490 (2003-2017) | mail at linuxsoft dot cz | Design: www.megadesign.cz | Textová verze